Rozpad geotýmu a dělení majetku

Vydáno: 14. září 2007 | Autor: dadc | Rubriky: Hledání pokladů | Tisk

Oznámkuj článek:

Oznámkuj cache:

Jako zakladateli a správci jedné "kešky" mě chodí log záznamy návštěvníků. Baví mě to číst - je to taková druhá radost (první byla, když jsme kešku založili s rodinou). Docela často logují geotýmy - tedy "někdo&někdo".

Nedávno mě přišla zpráva, že tam byl někdo z týmu "on&ona" (tedy toto jméno je příklad, samozřejmě), ale že tento tým se rozpadl a že tedy "on" dále pokračuje sám a jestli jako proti tomu něco mám a tak. Proč bych měl taky mít, že ano?

Krom toho, že to asi bylo pro ten tým neveselé období (nebo asi minimálně pro jednoho člena), ještě teď musí řešit, co se společně zalogovanýma keškama. Rozdělit si je? Nebo si je každý pod svým samostatným účtem všechny zapsat jako svoje? Jde to vůbec nějak? Pokud jde o 5 kešek, tak to není asi třeba řešit, ale co když je to 50 nebo 500? Pak se najednou můžete propadnout do amatérského geocachinového přeboru, přestože jste kopali už první ligu (v počtu kešek - kdo na to hraje).

Nejde zdaleka jen o rozpadlé páry - ale co třeba rodinky, kde se "georobotek" časem vzepře a chce si budovat svojí vlastní geokariéru. A chce tam mít i ty, co tak obětavě nalezl a nebo tam byl "donesen" na zádech funícím tatínkem. Co pak?

Přiznám se, že nevím, číst oficiální pravidla se mě nechce. Zatím to ani nemusím řešit (zaťukal jsem to teď). Co vy na to - bando geokešerská z pokladů? (doufám, že vás ta "banda" nenasr..a, u nás v rodině se to používalo v pozitivním slova smyslu :-)

PS: Všiml jsem si také, že někteří více pragmatičtější se logují rovnou oba dva. Sice tvoří tým, ale jsou to 2 logy. Jak prozíravé!

Kódy pokladů o kterých se zde psalo: GCTQD5

Autor: dadc

Přidat komentář

Komentáře ke článku

  • 23:48, 14. 09. 2007

    mlok

    tyjooo, skoro jako rozvod a boj o prašule!!! :-))

  • 09:51, 15. 09. 2007

    VSA

    Alespon se zvedne navstevnost kesky ve statistikach :-) Asi se s tim neda nic delat. Proste, kdyz se nekdo odtrhava, tak si to zpetne takto dologuje. Jen si nedovedu predstavit, jak georobotek se treba v 16ti rozhodne logovat na sebe a nekolik tisic kesek takto otrocky logne.....

  • 09:14, 17. 09. 2007

    Qnik

    Už od začátku lovíme s boo21 každý na svůj účet..a proč je tomu tak??:) Oba nás to baví a ne vždy se dostaneme všude spolu:)...Je to úplně jednoduchý.Ovšem co se georoebrtků týče..jo tak to už je jiná liga který zatím nerozumím:D

  • 22:52, 18. 09. 2007

    Krokodýl

    Již jsem o tom několikrát přemýšlel, jak je to s geotýmy. Jsou tam na místě opravdu vždy všichni? Nebo jakmile je někde kdokoli z týmu, loguje za celý tým? Nehraji na statistiky, i když narůstající číslíčko nalezených potěší i toho největšího \"chlaďoura\", ale u nás to chodí úplně opačně. Hledáme celá rodinka ale loguji pouze na jeden účet, a to svůj, ne týmový. U keše jsem vždy já, majitel účtu, většinou s moji manželkou, a občas některé z mnoha našich dětí s jejich partnery či zákonnými polovičkami.
    Nás naplňuje podstata, která nám perfektně doplňuje naše trampské toulky.

  • 20:54, 19. 09. 2007

    Czecho Cowboy

    Předpokládám, že tě k článku vedl rozpad týmu M&J - tam proběhlo i dělení pokladů ;-)

  • 12:46, 20. 09. 2007

    dadc

    Krokodýlovi: takto to máme u nás také, ale je fakt, ze to ostatní členy naší rodiny tak nebere (a já musím vybírat kešky, co mají \"ještě neco okolo\", aby se mnou šli), takže asi nehrozí, že by mě záviděli zalogované kešky. Ale jestli Imagir \"zblbne\" i svýho georobotka, tak o těch několik tisic kešek georobotek určitě bude stát :-)

    Czecho Cowboy: ano, máš pravdu. Viděl jsem, že dnes přišel log, že na naší kešku připadla \"Ona\". Jestli tam byli oba, tak by mě zajímalo, jestli On tam půjde ještě jednou (pro log i přesto nebo proto, že to může otevírat vzpomínky).
    Jinak přeju oběma hodně (nejen geo) štěstí.

  • 18:40, 20. 09. 2007

    Beddy(K5.CZ)

    U nás to funguje taky stejně jak u Krokodýlů. Owner accountu jsem já a proto taky dycky píšu do logu, kdo všechno tam v rámci K5.CZ byl. Pokud někdo bude chtět pozděj svůj vlastní account, není podle mě problém pak přilogovat něco ve smyslu \"nalezeno v rámci K5.CZ\" Ale mě osobně vždycky ročiluje, když vidim posledních pět logů u keše a 4 z toho jsou \"odloveno společně s...\"

  • 11:33, 22. 09. 2007

    Krokodýl

    To Beddy: S tvou poslední větou plně souhlasím, to už postrádá to kouzlo a myslím i základní myšlenku. Pokud hledám jako tým, mám jeden účet a hotovo. Ale opět narážím na to co mi ještě nebylo zodpovězeno, zda to chodí i tak, že kdokoli z týmu je někde tak loguje za celý tým, což by bylo taky divné, je vždy celý tým na daném místě? Je mi to v podstatě jedno, ale zajímalo by mě to.
    Když moje děti pojedou na dovolenou do Himalájí, nebudu nikde prezentovat že tam byla celá rodina, to nikoho ani nenapadne.

  • 08:57, 25. 09. 2007

    Beddy(K5.CZ)

    To Krokodýl: Rozumim ti. Jde ti o to, jestli pod jednim accountem nefunguje x nezávislých kačerů a každej je tak jen u části keší. Nemyslim, že by někerej tým tak fungoval - je pravda, že by pak jako celek měli mnohem vyšší score, ale ješitnost jednotlivejch kačerů je podle mě převáží a tým by se rozpadl.
    Pokud jde o rodinný týmy, je zbytečný aby existovaly 2 accounty pro případ, že loví máma s dětma a táta s dětma. Jen se pak log od Paluda.Family.TEAMu podepíše Táta a Mireček. Podobně to funguje u našeho týmu (i když z 93 keší jsem nebyl u nálezu jediný z nich a i tu jsem hledal dřív)
    Takže můj názor na danou otázku: Nemyslím si, že existujou týmy, pod kterými loví několik kačerů nezávisle na sobě a všicni maj přibližně stejně nálezů. V případě rodinnejch / partnerskejch týmů je možný, že nějaký minimální procento keší je odloveno samostatně tím \"druhým\" z partnerů.
    Možná na to budou mít jinej náhled tými jako macici nebo honzik@pavlinka, jiný vyloženě partnerský geotýmy mě nenapadaj.

  • 08:24, 04. 10. 2007

    Jirin Dragon Rider

    Pokud zacina cachovat par, tak pak bych asi hned na zacatku doporucil oddelene accounty. Osobne jsem priznivec spolecneho bankovniho uctu a jedne pokladny, ale tohle je neco jineho.
    Pokud oba budou chtit byt fyzicky pritomni na vsech cachi ktere jsou zalogovany jejich nickem tak pak spolecny nick bude casem velmi svazujici. Divka vyrazi s kamoskama na damskou jizdu a bude jim chtit ukazat par cachi. Kluk pojede nekam na sluzebku a vecer se bude chtit jit projit a neco si zobnout. Spolecny account mozna vypada celkem romanticky ale docela omezuje svobodne jednani clenu. Kdyz ma kazdy svuj account nic jim nebrani na cache chodit spolu - viz Qnik s boo.

    No co se tyce toho aby si dite zalogovalo cache svych rodicu - no to uz mi prijde trosku moc. Nevim kde je hranice, ale pokud diteti na cachi byli 2 nebo 3 roky - to mi prijde skutecne ze to dite chce byt \"dobre\" ale neprijde mi to moc vychovne.

  • 22:21, 05. 10. 2007

    standa -stanleypaulGC

    Jednou jsem na toto téma debatoval s Mouchou z VSA family. U malých týmů (dvojice) to není problém, ale u velkých rodin je asi problém aby celý tým byl u všech nálezů. Ale jak už tu padlo, je to věc cti a tak věřím tomu, že i ti co nebyl u nálezu to později doženou, protože na spoustu míst se člověk časem vrací a loví tam třeba nově vzniklé keše. U mne to funguje jednoduše. Účet mám já a na většině keší jsem byl sám. Ale když jdu s rodinou, tak to uvedu v logu. Ale protože to zbytek rodiny tolik nechytlo, tak zatím nehrozí, že bychom se jednou prali o to komu patří odlov. Ale mé doporučení dvojicím- založte si oba své účty. Já si na statistiku moc nehraju, ale každé kulaté číslo mne potěší. A bude těšit i vás. A pokud vás přestane bavit soutěžit s partnerem zůstaňte u jednoho, nejlépe vyššího účtu. A je to. I co se týká bankovních účtů, když jsme se potkali s mou ženou, měli jsme účty každý svůj. Nakonec u toho i zůstalo dodnes a každý má své soukromí. Ne že bych toho zneužíval. Ale jsem v klidu, že nemusíme jeden druhému vysvětlovat své útraty. Ale i tady nejraději čerpáme z toho vyššího účtu..... (to bývá v den výplaty ten můj a druhý den už ten manželky.... :-)

  • 22:22, 05. 10. 2007

    standa -stanleypaulGC

    opravuji, Moucha je samozřejmě členem VaF family. Sorry.

  • 22:47, 05. 10. 2007

    PedroKV

    Já mám účet na svůj nick a pokud jdu s Kačenkou, tak to do logu uvádím. Chtěl jsem, aby si založila vlastní účet na gc.cz a gc.com, ne že bych se chystal ji opustit, ale proto, že bych si docela rád někdy přečetl její log. Ale nechce.

  • 15:50, 09. 10. 2007

    Jarmila von Barrandoff

    Když jsme se s Robertem rozešli, taky jsme na to mysleli... a došli k názoru, že spolu nemusíme žít, ale kešovat můžem a chceme společně dál. O logy se nehádáme, někdy lovíme oba, někdy sami (i GPS mi půjčuje) a u založené keše platí, kdo ji vymyslel má k ní všechna práva a celou zodpovědnost. Inu, ať žijí naši parťáci!

  • 18:39, 03. 01. 2009

    LuLuk

    Kdyz jsem s GC začínal, tak jsme s přítelkyní logovali jen na můj profil, brali jsme to jenom jako chvilkovou zábavu a nevěděli jsme v jakou závislost se to časem (u mne) vyvine :-D Po nějaké době si polovička (KlapJa) udělala svůj profil a keše nalezené se mnou si dologovala (asi 50ks) Dnes si píšeme každý zvlášť a má to jen jednu nevýhodu. Když lovíme oba, tak si musím dávat velký pozor co řeknu nebo udělám, aby to při logování na mne nepráskla :-D

  • 13:39, 13. 02. 2011

    jimo42

    No tak zenu GC nevzal a asi ani nevezme. Po keskach beham hlavne ja a posledni dobou to chytlo synka (4,5 roku). Prave proto, ze si myslim, ze bude chtit mit sve logy, tak jsem mu zalozil konto a spolecne nalezene loguju dvojmo (hint: pokud to nekdo chcete provadet take, nejjednodussi je mit dva browsery a v kazdem zapamatovane jednoho uzivatele - logovani geopoteru je jedina vec, na kterou pouzivam IE :)).
    No a protoze synek uz pekne cte a pise, a zrovna minuly tyden asi definitivne selhala nase snaha udrzet ho mimo PC, predpokladam, ze nejpozdeji do dvou let bude logovat sve nalezy sam. :)

  • 09:37, 22. 05. 2017

    Robinjack

    You are very brave focuses in this article. I would have never thought to be any of these in the event that I didn\'t run over this. Much appreciated!.
    help with college papers
    http://helpwritingapaperforcollege.magnoto.com/

  • 08:27, 24. 05. 2017

    Robinjack

    Good composed article. It will be strong to any individual who uses it, including me. Continue doing what you are doing – can\"r hold up to peruse more posts.
    https://economicalchimiprinting.wordpress.com/
    http://nezafc.com/thanks-for-all-the-looooooooooov e/

  • 13:35, 30. 07. 2017

    AsharSeo

    This is genuinely an awesome read for me. I have bookmarked it and I am anticipating perusing new articles. Keep doing awesome!.

    His secret Obsession

    http://www.relationshipeguide.com/his-secret-obses sion/

  • 19:24, 24. 10. 2017

    jackman30

    když je to 50 nebo 500? Pak se najednou můžete propadnout do amatérského geocachinového přeboru, přestože jste kopali už první ligu (v počtu kešek - kdo na to hraje). voyance tel

    http://voyance-retour-amour.com

  • 19:59, 10. 11. 2017

    jackman30

    když je to 50 nebo 500? Pak se najednou můžete propadnout do amatérského geocachinového přeboru, přestože jste kopali už první ligu (v počtu kešek - kdo na to hraje).voyance gratuite et reponse immediate

    http://voyance-amour-eternel.com

Přidat komentář


Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.
Vaše jméno a e-mail stačí zadat pouze poprvé, systém si pro příště Vaše údaje zapamatuje. Jste-li zaregistrováni v systému Gravatar, bude k vašemu komentáři připojen i obrázek. Pokud je to možné, komentáře prosím pište česky, s diakritikou, děkujeme!



Přidejte svůj článek

Seznam autorů

Seznam pokladů

Nejstarší keš v ČR